Dlaczego sport?

Sport amatorski jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin naszego otoczenia. Obecnie nie tylko rekreacja na rowerze jest podstawową aktywnością, ale również masowe bieganie w półmaratonach, maratonach, biegach przeszkodowych, biegach górskich, triathlonach. W imprezach biegowych uczestniczy coraz większa populacja Polaków, co pokazuje jak duże jest zainteresowanie i zapotrzebowanie na aktywność fizyczną wśród dorosłych amatorów sportu. W związku z powyższym, równie dynamicznie rozwija się gałąź marketingu i reklamy związana z eventami sportowymi, które organizowane są dla głodnych wrażeń i chętnych korzystania z aktywnego wypoczynku uczestników.

Jesteśmy organizatorami biegów:

Zapraszamy do kontaktu.
Dyrektor ds. marketingu sportowego:

Marcin Paprocki

+48 510 991 782

info@k2partners.org.pl

Marketing sportowy

Marketing poprzez sport bazujący na pozytywnych emocjach, jakie związane są z uczestnictwem w dobrej imprezie sportowej oraz dużej liczbie odbiorców (uczestników i kibiców) to gotowy przepis na sukces w promocji wielu produktów i usług oraz skutecznej kampanii wzmocnienia marki na rynku. W przypadku imprez biegowych grupa docelowa jest bardzo szeroka, co daje duże możliwości przeprowadzenia skutecznych kampanii marketingowych.

Korzyści ze współpracy są obustronne

Dzięki współpracy z partnerem/sponsorem, organizator może zrealizować wydarzenie sportowe na wyższym poziomie organizacyjnym. Wsparcie sponsora zwiększa atrakcyjność imprezy w oczach uczestników i kibiców, co w perspektywie korzystnie wpływa na rozpoznawalność i kojarzenie marki związanej z danym wydarzeniem.

Social media

Social Media to aktualnie największa siła napędzająca nowoczesny marketing. Nasze działania w tym obszarze są bardzo intensywne. Wszystkie nasze wydarzenia mają dedykowane funpage w social mediach oraz własne www. Działamy poprzez bezpośrednie akcje oraz cross marketing wykorzystując jednocześnie wszystkie zasięgi, co daje dużą dynamikę i w efektywny sposób docieramy do olbrzymiej ilości odbiorców.

Możliwości współpracy

Przygotowując się do realizacji imprezy sportowej, organizator powinien zadbać o wiele obszarów, które bezpośrednio wpływają na finalny odbiór imprezy. W większości wydarzeń sportowych środki uzyskane od partnerów i sponsorów wspierają w znacznym stopniu organizację i umożliwiają realizację wydarzenia na wyższym poziomie.

Istnieją różne możliwości współpracy:

  • umowa sponsorska finansowa,
  • umowa sponsorska finansowo – barterowa,
  • umowa sponsorska barterowa,
  • umowa partnerska.

W ramach umowy sponsorskiej możemy zrealizować wiele działań na rzecz sponsora. Naszym standardem jest indywidualne dopasowany plan promocji sponsora w celu uzyskania maximum korzyści. Dzięki naszym staraniom, większość naszych sponsorów i partnerów kontynuuje z nami współpracę przy kolejnych realizacjach.

Zaufali nam: