Sport amatorski jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin naszego otoczenia. Obecnie nie tylko rekreacja na rowerze jest podstawową aktywnością, ale również masowe bieganie w półmaratonach, maratonach, biegach przeszkodowych, biegach górskich, triathlonach. W imprezach biegowych uczestniczy coraz większa populacja Polaków, co pokazuje jak duże jest zainteresowanie i zapotrzebowanie na aktywność fizyczną wśród dorosłych amatorów sportu. W związku z powyższym, równie dynamicznie rozwija się gałąź marketingu i reklamy związana z eventami sportowymi, które organizowane są dla głodnych wrażeń i chętnych korzystania z aktywnego wypoczynku uczestników.
Jesteśmy organizatorami biegów:
Zapraszamy do kontaktu.
Dyrektor ds. marketingu sportowego:
Marcin Paprocki
+48 510 991 782
info@k2partners.org.pl
Marketing sportowy
Marketing poprzez sport bazujący na pozytywnych emocjach, jakie związane są z uczestnictwem w dobrej imprezie sportowej oraz dużej liczbie odbiorców (uczestników i kibiców) to gotowy przepis na sukces w promocji wielu produktów i usług oraz skutecznej kampanii wzmocnienia marki na rynku. W przypadku imprez biegowych grupa docelowa jest bardzo szeroka, co daje duże możliwości przeprowadzenia skutecznych kampanii marketingowych.
Korzyści ze współpracy są obustronne
Dzięki współpracy z partnerem/sponsorem, organizator może zrealizować wydarzenie sportowe na wyższym poziomie organizacyjnym. Wsparcie sponsora zwiększa atrakcyjność imprezy w oczach uczestników i kibiców, co w perspektywie korzystnie wpływa na rozpoznawalność i kojarzenie marki związanej z danym wydarzeniem.
Social media
Social Media to aktualnie największa siła napędzająca nowoczesny marketing. Nasze działania w tym obszarze są bardzo intensywne. Wszystkie nasze wydarzenia mają dedykowane funpage w social mediach oraz własne www. Działamy poprzez bezpośrednie akcje oraz cross marketing wykorzystując jednocześnie wszystkie zasięgi, co daje dużą dynamikę i w efektywny sposób docieramy do olbrzymiej ilości odbiorców.
Możliwości współpracy
Przygotowując się do realizacji imprezy sportowej, organizator powinien zadbać o wiele obszarów, które bezpośrednio wpływają na finalny odbiór imprezy. W większości wydarzeń sportowych środki uzyskane od partnerów i sponsorów wspierają w znacznym stopniu organizację i umożliwiają realizację wydarzenia na wyższym poziomie.
Istnieją różne możliwości współpracy:
- umowa sponsorska finansowa,
- umowa sponsorska finansowo – barterowa,
- umowa sponsorska barterowa,
- umowa partnerska.
W ramach umowy sponsorskiej możemy zrealizować wiele działań na rzecz sponsora. Naszym standardem jest indywidualne dopasowany plan promocji sponsora w celu uzyskania maximum korzyści. Dzięki naszym staraniom, większość naszych sponsorów i partnerów kontynuuje z nami współpracę przy kolejnych realizacjach.